Известие

Collapse
No announcement yet.

Антифриз за 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    А мога ли да си източа антифриза и да си сложа лонг лайф без промивка?
    Коя марка ще ми препоръчаш колега, Hepu, Igat?
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

    Comment


    • #32
      хубаво е да я промиеш дори и ако искаш само с чешмяна вода. това с оцета се прави ако имаш котлен камък и налепи, но ако имаш и корозия- може да избие от там.
      хубаво е също да видиш мнения как понася ТС-а червения антифриз.
      за hepu нямам наблюдения. игат е доста гъст и мазен- направо като масло е и е в разфасовки по 1,5литра.
      точка

      Comment


      • #33
        Червеният, както и по-горе написах, при мен го понася чудесно. И в никакъв случай не е по-лош от синия, дори е по-хубав и в никакъв случай няма да стане нещо лошо на мотора, че е сложен по-хубав антифриз. Това, което в повечето случаи спира хората да си купят по-хубавия G12 червен антифриз, е цената, и при положение, че колата може да мине и със син (по-евтин), малко хора дават левчета отгоре за по-хубавото.
        Две черни перли...

        Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          хубаво е да я промиеш дори и ако искаш само с чешмяна вода. това с оцета се прави ако имаш котлен камък и налепи, но ако имаш и корозия- може да избие от там.
          хубаво е също да видиш мнения как понася ТС-а червения антифриз.
          за hepu нямам наблюдения. игат е доста гъст и мазен- направо като масло е и е в разфасовки по 1,5литра.
          Чешмяна какво ще рече, да източа антифриза и с маркич да пълмя и източвам водата, или да напълня системата с вода и да покарам малко така?
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #35
            ами да, пълниш и източваш. на 2-рия път трябва да е ок. няма нужда от повече. виж ако е карана колата без антифриз, тогава е друго.
            точка

            Comment


            • #36
              "По-хубав и по-лош", а на Фукс като цената на синия и червения е една и съща ?
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #37
                Нещо не е така...
                Зелените и сините антифризи са със силикати, фосфати и борати, а оранжевите и червени - без тях, и с доста по-добри добавки срещу корозия, на база на органични киселини, и за удължаване на експлоатационния живот на антифриза (затова им казват LongLife). Няма логична обосновка да са на една цена.
                Две черни перли...

                Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                  Нещо не е така...
                  Зелените и сините антифризи са със силикати, фосфати и борати, а оранжевите и червени - без тях, и с доста по-добри добавки срещу корозия, на база на органични киселини, и за удължаване на експлоатационния живот на антифриза (затова им казват LongLife). Няма логична обосновка да са на една цена.
                  Изобщо не разбирам от химия, обаче това е факт - около 12 лв. беше цената на литър и на синия и на червения - говоря за магазин на "Ауто плюс" не на кварталното гаражче, преобразувано на "аФточасти сЕкакви"
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #39
                    червения го гледам че е 14лв литъра.
                    точка

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      червения го гледам че е 14лв литъра.
                      Грешката е моя - ама разлика от лев и "нещо" при положение, че при всички останали марки е почти двойна...
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment


                      • #41
                        и на другите е толкова разликата - 2,3,4 лева на литър. обаче като имаш в предвид че ти трябват 3,4 литра ....
                        точка

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          и на другите е толкова разликата - 2,3,4 лева на литър. обаче като имаш в предвид че ти трябват 3,4 литра ....
                          3,4 литра - 14-15 лв. горница, ама съм виждал дооооста глави и блокове и ризи след каране с "кофти" антифриз за по 2,5 - 3-4 лв. - та тия 15 лв. стават 150 -200-300-500
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #43
                            абе преди червения антифриз беше с доооста напомпана цена. сега е нормално да има някаква символична разлика, а иначе производствено едва ли им струва на компаниите повече от синия. тука не говорим за приста , между другото лукойлския и петролския антифриз е точно приста ...
                            точка

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              абе преди червения антифриз беше с доооста напомпана цена. сега е нормално да има някаква символична разлика, а иначе производствено едва ли им струва на компаниите повече от синия. тука не говорим за приста , между другото лукойлския и петролския антифриз е точно приста ...
                              Спри на първата бензиностанция на ЛукОил и ще се убедиш, че не е на Приста. На BASF е поне лукоилския.

                              Антифриза е 99% етиленгликол, който е отровен и корозивен за алуминия(леки сплави) за това му слагат фосфати и прочие боклуци - за да намалят корозията. Тези инхибитори не са вечни - имат си живот и за това антифриза трябва да се сменя от време на време (пише си в книжката кога) Червения е с инхибитор органични киселини и е много по-траен (лонг лайф). НЯма никакво значение за двигателя какъв ще сложите, важно е да се сменя на време като маслото! Горещо НЕпрепоръчително е слагането на питейна вода в охладителната система заради хлора- корозивен е. Слагайте дистилирана вода, ще си спестите на само котления камък.
                              Алфа 156 1,8ТС 1998г

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                                Спри на първата бензиностанция на ЛукОил и ще се убедиш, че не е на Приста. На BASF е поне лукоилския.

                                Антифриза е 99% етиленгликол, който е отровен и корозивен за алуминия(леки сплави) за това му слагат фосфати и прочие боклуци - за да намалят корозията. Тези инхибитори не са вечни - имат си живот и за това антифриза трябва да се сменя от време на време (пише си в книжката кога) Червения е с инхибитор органични киселини и е много по-траен (лонг лайф). НЯма никакво значение за двигателя какъв ще сложите, важно е да се сменя на време като маслото! Горещо НЕпрепоръчително е слагането на питейна вода в охладителната система заради хлора- корозивен е. Слагайте дистилирана вода, ще си спестите на само котления камък.
                                А за промивка с маркуча направо и в системата един два пъти и после вече да се налее дистилирана с концентрата? Така може ли да се използва питейната вода?
                                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X